sunnuntai 2. kesäkuuta 2013

Mietiskelyjä

Ihmeellinen sunnuntai täällä, tosi tunteikas ollo ollut koko päivän. Cambridge on tosiaan aika hiljanen tällä hetkellä, kirjaimellisesti kaikki mun kaverit paitsi Anne on lähtenyt jo kotilaitumille. Oon pakkaillut taas pikkuhiljaa koko päivän, yllättävän aikaa vievää, kun on vuoden aikana kerääntynyt kaikkea turhaa matkaan.


Kauhee koti ikävä iski tänään, kun ei oo oikeen tekemistä ja taas sellanen pieni "elämän muutos" edessä, jos sitä voi niin kutsua. Vikoja päiviä tässä talossa ja kaupungissa, kesä tulee olemaan tosi erilainen verrattuna mun arkeen täällä ja puhumattakaan ens lukukaudesta, kun jo uudet kämppikset, uus sijainti ja kämppä tuo uusia juttuja tullessaan.


Pillitin kun pieni siili tossa aikasemmin, kun huomasin, että mun äitee rakas oli laittanut rahaa mun tilille. Tajusin, miten paljon oon oikeesti stressanut mun raha kuvioita ja sitä miten kaikki järjestyy, kun pitää ostaa uus matkalaukku, käydä lääkärissä ja tehä satamiljoonaa asiaa ennen lähtöä ja kaikkeen kuluu rahaa. Money money money.


Voisin lopettaa tän kotona herkistelyn ja ettiä Annen jostain, ulkona paistaa kuitenkin aurinko ja oon ehkä vähän eristäytynyt mun sardiinipurkkiin :D

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti