keskiviikko 11. joulukuuta 2013

I am not a robot

Tipuin melkein tuolilta, kun mulle selvis, että se keskiviikon deadline onkin perjantaina. Jesss, pari päivää lisä aikaa. Toisaalta, olis ihanaa kun se olis nyt jo ohi, mutta perjantaina sitten tuuletus ja maanantaina takas kirjapinojen keskelle.



Muistatteko, kun hypetin aikoinaan sitä, että meijän nykyisessä talossa on tiskikone? Olin niin innoissani asiasta, mutta pikku unelma liiskaantui kuin tomaatti seinään. Koska mun kämppikset oli keskenään puhunut, ettei oteta sitä käyttöön "koska se on niin kallista". En jaksanut etsiä mitään tilastoja tai tehä excel taulukko laskelmia asiasta, joten kiltisti otin tiskiharjan käteen ja hammasta purren ollaan käsin tiskattu astiat.

Henkilökohtaisesti mulla on ollut sellainen mielikuva, että jos se astiakone ladataan täyteen ja laitetaan yöksi päälle, ei se voi niin kalliiksi tulla. Varsinkin, kun noi muijat tiskaa vesi juosten niitä astioita tai täyttää koko altaan muutamaa mukia varten. Moni kaveri myös ihmetteli sitä, miksei me käytetä kyseistä masiinaa.

Päätettiin mun kreikkalaisen sielunsiskon kanssa nyt ruveta käyttämään sitä. Se on niin paljon käytännölisempää ja ainakin voi olla varma, että astiat on oikeasti puhtaita. Kun valittiin kämppää tälle vuodelle, tolla tiskikoneella oli oikeasti iso paino arvo mun päätöksessä. Voihan sitä sähköä säästää muualtakin, en esimerkiksi ite käytä meijän kuivausrumpua vaan ripustan pyykit kuivumaan. Joten, problem solved ja ainakin hetken aikaa nautiskellaan tästä arjen pikku luksuksesta!

XXX

1 kommentti:

  1. tyhmiä:D:D: onneks käytettä, nimiemerkillä tiskiallas täynnä...hyvä kun saa vettä otettua_D_D_D_

    VastaaPoista