sunnuntai 11. toukokuuta 2014

"When we go under, we dont stay down, we come up. It’s a crazy world, you better keep your spirits up"

Vielä päälle viikko, niin alkaa niin sanotusti kesäloma. Tai oikeastaan täyspäiväset tunnit töissä ja kandin kirjoittaminen, mutta myös reissu Suomeen ja vaikka mitä kaikkea kivaa. Ajattelen sen lomana, ainakin loppuu tällänen hullun mylly mitä on jatkunut jo pari viikkoa. Viimeset neljä päivää, oon ollut joka päivä töissä ja sen jälkeen vielä kirjastolla 8-12 tuntia. Käynyt kotona suihkussa, nukkumassa ja sama rumba alkaa uudestaan. What is happening to me?? En oikeen käsitä mistä mä oon yhtäkkiä repinyt vähän tavallista enemmän energiaa. Tai no, kaverit ketkä opiskelee senkin ajan kun meikäläinen on duunissa on tosi motivoivia ja tietenkin kahvi ja suklaa kuuluu tukiverkoston perus pilareihin!


Me aina varaillaan tollasia "study podeja", ja toi study pod B on meijän vakkari! Naureskeltiin, että ollaan viimeisen kahen viikon aikana vietetty suurin osa meijän valveilla olo ajasta tossa nimenomaisessa nurkassa; yllättävän kotoisa olo kun siihen istahtaa. Tänään olin harvinaisen valmistautunut kirjastolla; ostin purkin instat kahvia ja pahvimukeja. Kuumaa vettä saa tosta käytävältä ilmaseks; joten saatiin koko poppoo yöks kahvit. Karkkia löytyy myös hävettävän iso määrä laukusta!


 Ihana biisi! Ja hyvä itseasiassa toi koko soittolista.

                                                                             XXX

1 kommentti:

  1. Voi ihana nurkkaus! <3 Vitsit oon ihan vähän kade, että opiskelette.. Mulla on tyssänyt motivaatio täällä työntekoon ihan totaallisesti.. <3:lla Hanna

    VastaaPoista