perjantai 16. toukokuuta 2014

Real shit

Tänään en jaksanut kävellä kirjastolle; tein mun perinteisen opiskelu pesän tohon olohuoneen lattialle ja keitin pannullisen kahvia. Istuin alas ja katoin tota kirjapinoa, ekaa kertaa tuli sellanen fiilis, että ei oikeasti enään jaksa. Tekis mieli repiä noi kaikki tuhannet paperit silpuksi ja polttaa kaikki kirjat. Ja heittää läppäri ikkunasta. Mä en muista, millon viimeksi oon tehnyt jotain muuta, kun ollut kirjastolla tai töissä. Tai millon oon viimeks nukkunut normaali mittaiset yöunet, tai mennyt nukkumaan ennen aamu viittä.Tai millon viimeksi mun jääkaapissa olisi ollut muuta, kun purkki ketsuppia tai seuraavaan päivän kirjasto/ duuni eväät. Tai millon oon viimeksi päivittänyt jostain muusta kun koulusta? Haha.


Oon tiistain jälkeen varmaan ihan hukassa, kun pitää ruveta taas normaalien ihmisten tavoille. En malta odottaa, että pääsee salille treenaamaan ja uimaan! Ja kokkaamaan jotain hyviä, terveellisiä kunnon aterioita; en enään koskaan elämäni aikana syö yhtään valmisleipää. Hyvästi subway, murukahvi ja kirjaston vartija (kuka aina naureskelee meille kun kukutaan siellä aamuun asti). Tai no ei ihan vielä hyvästi, sitten tiistaina. Mulla on kokeen jälkeen vielä koko illaksi töitä, mutta sen jälkeen poksautan skumppa pullon auki ja nukun varmaan vuorokauden putkeen. Sit voi ruveta myös suunnittelemaan ja fiilistelemään Suomen reissua, en oo kerennyt oikeen prosessoimaan vielä, että siihen on vaan pari viikkoa!
 
                                                                          XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti