keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Koti Suomi

Vietin tossa hetki sitten ihanan ja rentouttavan viikon Suomessa. Reissu oli kaikin puolin onnistunut ja suomen kesää ei peittoa kyllä mikään. Muistelen lämmöllä kaikkia hetkiä perheen kanssa, kavereita, grillailua, mökkeilyä ja koirien pussailua. Pakko kuitenkin myöntää, että on hyvä olla taas kotona! Cambridgessä paistaa aurinko ja elämä hymyilee. 

Viikko kuvien muodossa:


 Ajelua paikallisen kylä hullun kyydissä.


Grilli ruokaa ihan parhaassa seurassa. Ei tarvii varmaan ees mainita miten hyvältä maistu!!

Sisko sai lakin päähän niin pitihän sitä vähän juhlistaa!!

                                      Kauniita kurre junioreita hassut hatut päässä. 


Maailman parhaat tarjoilut, kiitti kurre emo aka äitee!

I know right?? Oms noms.


                      Hanna sai asiakkaalta möttiä ja saatiin kaikki maistella sitä.  

     Lapissa luonto on niin kaunista, että salpaa ihan hengen. Käytiin siis Rovaniemellä Elinan kanssa.


                                    Kaunis tyty tuo ystäväni Ansu. Oli ihana ilta <3 


                                                         Mohiitto boolia! Lurps. 


                             Aika mikä vegetaristi? Minä? Siis mitä? Lisää kiitos! 

Karjalohjalla muurinpohja lettuja, grillisapuskaa, uintia, saunomista ja hyviä juttu tuokioita! Olisin viihtynyt tuolla vaikka kuukauden putkeen.

                                                       Mus pus mun murmeli, Ronja ryövärin tytär <3 

                                  Toinen pus pus murmeli, kurre kätkijän tytär <3

Polka jäätelöä ja sitruuna-lakritsi jäätelöä. Tietenkin auringon laskiessa järven rannalla, elämä on ihanaa <3 


                                       Peli-ilta perheen kesken, hävisin yhyyyy. 


                                 Pitsaa! T.Oon huomenna menossa rääkkäämään itseäni salille

                                        Aussie clubilla oli hyvät menot ja meiningit! 


                     Paljon naurua riitti tohon viikkoon kans. Mun sisko on maailman hauskin :D 

                       Karjalohjalta tämäkin, haluisin heti jo takas uimaan ja ottamaan aurinkoa.. 


Kiitos siis kaikille, ketkä teitte mun viikosta ihan uskomattoman. Tää kahden paikan välillä seilaaminen on siitä huono, että kun mä oon siellä mulla on ikävä Englantia ja kun mä oon täällä mulla on ikävä Suomea. Tavallaan oon onnekas, että mulla on kaks kotia, mutta toisaalta tulee olemaan kova paikka kun pitää päättää mihin sitä sitten asettuu kun on sen aika.

                                                                         XXX

1 kommentti: