maanantai 21. heinäkuuta 2014

Kesä hypetys

Hei hei hei, ketään kuulolla?

Sitä ollaan muka oltu niin kiireisiä työn, uusintojen ja mun uuden miehekkeen parissa. Tai no, koko päivä duuni, kaks uusinta koetta ja essee on kyllä ollut aika aikaa vieviä. Ja tapasin sellasen komeen uroon tossa kuun alussa ja ollaan oltu ihan lovey dovey ever since. Sellanen fiilis, että kaikki palaset rupee pikku hiljaa loksahtelemaan paikoilleen ja tää kesä rupee näyttää siltä miltä pitikin.

Cambridgessä aurinko paistaa ja ulkona on suorastaan hiostavan kuuma. Kävelin tossa taannoin töihin ja onnistuin matkalla polttamaan mun naaman, vaikka oli täydet pakkelit naamassa? Töistä päästyäni tapasin ekaa kertaa tän mun miekkosen duuni kaverit ja naama helotti vieläkin paloauton punaisena ja meikit oli töissä juoksemisen jälkeen valunut ties minne. Varmaan asiakkaisen ruokiin.

                                           Jeii pääsin kampaajalle super halvalla!

Huomenna tulee mittariin kakskytä kaks vuotta. Aika hassua sinäänsä, oon varmaan viimeset puol vuotta sanonut oon kakskytkaks jos joku on kysynyt. Sitten hetken päästä ollut, eeih kun siis täytän tänä vuonna. Eli kyseessä ei tuu olemaan mikään radikaali ikä kriisi tai muutakaan kummempaa. Palautin äsken mun uusinta esseen ja ylihuomenna on viimeinen uusinta koe. Sen jälkeen koittaa vapaus, tai oikeastaan loppu työn suunnittelu. Oon oottanut sitä, ettei oo enään mitään deadlineja ja pääsee vapaa päivänä hengailemaan puistoon tai muuten huitelemaan vastuuttomasti ympäri kaupunkia. Pääsis vielä tekemään jonkun reissun niin se olis aika avot!


Aih ja siitä muistuikin mun tuleva loma elokuussa! Oon viikon vapaalla töistä ja mun rakas kurre sisko lennähtää taas tänne. Jostain syystä aina, kun Elina on ollut täällä mulla on ollu hirveen hektiset aikataulut eikä olla päästy kunnolla nauttimaan yhteisestä laatuajasta. Nyt oon vapaalla koko sen ajan kun Elina on täällä, en malta odottaa että pääsen suunnittelemaan mitä kaikkea me voidaan tehdä!

Duunissa tauolla.

Nyt takaisin Oceanographyn pariin, että päästään tosta kokeesta ryminällä yli ja eroon koko taakasta! Adiooos.

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti