maanantai 26. marraskuuta 2012

Joulua ootellessa

Morjensta pitkästä aikaa. Rupee tää syksy oleen pikkuhiljaa pulkassa, kummasti pari ja puol kuukautta on vaan hurahtanut silmänräpäyksessä. En oo jaksanut tulla kirjottelemaan tänne oikeen mitään, koska on ollut vähän kaikkea meneillään, koulu nyt lähinnä isoimpana. Kamera on viimeaikoina lomaillu jossain sängynalusen ja sekalaiset tavarat laatikon välimaastossa, joten ei oo nyt mitään kuva-antia, mutta onneks netti on täynnä sellasia!

Mulla on tässä pitkin syksyä ollut kaiken näkösiä palautustehtäviä sun muita, joten koeviikolle ei oo onneks jäänyt mitään ja saan viettää pitkän loman Suomessa kavereiden ja perheen kanssa. Viime perjantaina oli vika varsinaisen koulutyön palautus, sellanen 1500 sanan essee luonnonsuojelusta. Meni vähän viime tippaan, mutta pari yötä ja päivää tuli valvottua sen parissa, joten eiköhän se ihan kunnialla läpi mee! Pikkuhiljaa enkkuki rupee rullaa silleen, että saa tekstiä aikaiseksi. Kaverit on noita jälkeenpäin kattellu ja korjaillu, elikkäs ihan hyvin pullat uunissa. Ainoa arvosteltava koulujuttu on enkunkoe parin viikon päästä, mutta käytännössä mitä tahansa mä täällä teen niin tulee harjoteltua enkkua.


Ahh joululoma. Toi sana jo aiheuttaa sellasen lämmönpyristyksen, en millään jaksais ottaa, että pääsee kotiin. Vai lomalle. Pistää pollan sekasin, kun en tiiä tuunko käymään kotona vai meenkö lomalle, koska sitten taas tiiä mitä pitää ajatella kun palaa tänne takasin. Välillä tulee sellasia ajatuksia, että pelottaa mennä kotiin, koska mitä jos mä en haluukkaan tulla tänne enään takasin. Tai tottakai haluun, oon rakentanu itteleni toisen elämän tänne, mutta pelottaa, että kun on puoltoista kuukautta pois niin se ei oo enään sama :D


Näitä asioita erityisesti oon erityisesti ikävöinyt:

1. PIANO. Ahh, mun henkireikä! Sitä on about 13vuotta tullut nyt rimputeltua ja siitä on tullu mulle tapa ilmaista itteeni ja purkaa paineita ja se jos joku puuttuu mun elämästä tällä hetkellä. Kristan kämpässä on piano ja pari kertaa oon päässyt kokeilemaan, mut ei se oo yhtään sama. Ikävä niitä hetkiä, kun porukat on mökillä ja saa soittaa pianoa yömyöhään ja just niin korkeelta ja kovaa kun sielu sietää.

2. SAUNA. Voi kyllä! Vaikken mikään super-saunoja ihminen oo koskaan ollut, mutta kun sataa toista viikkoa putkeen ja asuu tälläsessä lahossa talossa, missä ihmiset ei osaa sulkea ikkunoita (!!!), kelpais kunnon löylyt. Kunnon sauna, huurteinen, ylimukavat vaatteet ja sen jälkeen sohvalle käpertyminen <3 äh mä en kestä. Tähän samaan vois sanoa että suihku, sillä meillä on vaan sellanen heikkotehonen puoliksrikkinäinen räkämasiina. No Fun at All. 3. DAIKA. Mun pikkumuru pulla, pitäis varmaan lähettää jotain sukkia postissa josta se vois haistella, että elossaa oon vieläkin. Jos sitä edes kiinnostaa :(. Daikalla on ollut ihan älyttömän suuri merkitys mun elämässä ja mua itkettää edes ajatus, että se luulis että oon hylännyt sen. Kun tuun kotiin vien sitä jokapäivä lenkille ja syötän salaa herkkuja <3 okei, okei. Ei lihapullalle enempää ruokaa :D 4. PERHE JA KAVERIT. Ja tätä ei tarvitsis ees mainita, tiiätte etten olis mitään ilman teitä! Ihan huipputyyppejä täällä engelsmannejen saarella, mutta te siellä ootte aina mun homies :)


Puolentoista kuukauden paussi tekee niin hyvää mun mielenterveydelle (:D), sillä tällä hetkellä vihaan niin paljon asua tässä talossa. Jätkät on idiootteja ja tää talo on ihan kusinen, avautuisin mielellään, mutta tulis niin rumaa tekstiä etten ehkä ala tykittää :D Haluun omaa rauhaa!! Keittiön, missä tuoksuu sitruuna ja puhtaus, eikä paska, rotat ja kuolleet ihmiset!! Ja olkkarin, minkä lattia ei oo ku miinakenttä ja sohvat ei toimi ruoka-alustoina. Viimeviikolla oli mun vuoro pitää huolta olkkarin siisteydestä ja alotinkin sen ihan kunnialla; keräilin vähän roskia ja imuroin huolella. Mutta, kun nää #%€/&&shit-fuck-motherfucker-shit##%€/% SIAT heittelee noita roskia ja RUUANJÄMIÄ lattialle, niin varmaan rupee juoksee perässä. Heitin hanskat tiskiin, jos ne haluu elää tälläsessä läävässä niin siinäs elää, mul on muitakin paikkoja viettää mun aikaa :D

(Okei, vähän ehkä avauduin!)


Oli pakko laittaa kuva tollasesta kissanpennusta, jotta saan mun psyykkeen tasaantumaan :D heh, ei tää oo oikeesti ees niin paha, välillä tekee mieli kaataa pari hyllyy tiettyjen ihmisten päälle.

Ylihuomenna mun reisitatska tehään loppuun, sitten saatte siitä kuvamateriialia, hehe, eiks oo kiva kun aina lupailen? :D Nyt pitäis kyllä löytyy aikaa. Kuvat tuli nyt vähän pienenä, pahoittelut.




Palaillaan!

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti