perjantai 21. joulukuuta 2012

Kolme yötä jouluun!

Rentoa meininkiä, hyvää ruokaa, leffoja ja chillaamista. Tältä on näyttänyt mun oleskelu Suomessa, köh köh. Todellisuudessa mulla on ihan älyttömän saamaton olo; nukun liikaa ja silti väsyttää koko ajan. Ois aikaa vaikka mihin, mutta tuntuu etten saa startattuu itteeni ja lillun vaan päivien mukana kun aivoton meduusa.

Tai en tiiä, ehkä en osaa sopeutua tälläseen, että ei oo pakko tehä mitään jos ei yksinkertasesti jaksa! Vaikka oon pääni sisällä välillä kironnut, kun ei saa hetken rauhaa vierailta,koirilta ja yleiseltä hössötykseltä (kun on viimeset kolme kuukautta elänyt asteen itsenäisemmin) oon kuitenkin ilonen että tää elämä täällä saa mut vähän liikkeelle! Ja oikeesti rakastan tätä kaikkia, hetkittäin joku hormooni tai kieroon kasvanu kromosomi kiristää mun hermojen sopukoita :D

Saisin tästä vähän epäloogisemman vielä toteamalla, että oikeesti mulla on ihan mahtava viikko! Lol.












Tähän viikkoon on myös kuulunut rakkaiden kavereiden kanssa kahvittelua, lahjojen paketoimista ja korttien väsäilyä. Valmiina siis jouluun!

Tänään taitaa olla se "maailmanlopun" päivä? :D

Come at me if u dare!!


Jännää joulun odotusta! Kurre kiittää ja kuittaa, puss.

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti