keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Kukkuu!

Hups, vähän on aika kiitänyt sitten viime päivityksen. Niinkun moni tietää, sain siis sen työpaikan mitä hain! Ja mulla oli eka vuoro heti haastattelua seuraavana päivänä. Oon jotenkin onnistunu taas kasaamaan kaikki asiat pienen ajan sisälle ja aiheuttanut ittelleni paljon harmaita hiuksia ja kilometrin pitusen univelan.



Vaikka oon tosi ilonen ja kiitollinen, että sain töitä sieltä pubista, niin tää ei ehkä koulun kannalta ookkaan niin hyvä juttu. Toisaalta, melkeen kaikki käy töissä koulun ohella, että saa vuokran maksettua, joten pitäis varmaan keräillä jotain super voimia jostain ja vähän muuttaa asennetta! Oon siis palloillut koulun, töiden, kavereiden ja murun välillä ja sitten mun sisko ja pari kaveria tupsahti tänne pidennetyks viikonlopuks!



Käytiin vähän radalla, kokeilemassa puntingia ja kierreltiin Cambridgessä. Tytöt kävi lontoossa yks päivä, kun mulla oli koulua ja töitä koko päiväks. Harmittaa, etten pystynyt viettämään niiden kanssa niin paljon aikaa kun oisin halunnut! Tuli vähän tippa linssiin kun noi tyttelit lähti, mutta mun oma kokki aka poikaystävä kokkas mulle romanttisen illallisen ja vähän helpotti mun ikävä masennusta. Ja se oli ostanu mulle myös superhyviä konvehteja!




Ja juosten kusten taas asiasta seuraavaan; Saksan reissu siis. Mun Krista murunen asuu siis tän syksyn Saksassa (jossain pikku kaupungissa jonka nimeä en vieläkään muista) ja huomenna lähtee siis lento sinne. Oon siellä maanantaihin asti ja sitten takas koulukirjojen ääreen. En oo yhtään vielä valmistautunut tähän reissuun, kivasti jätin nyt vikalle päivälle kaikki pakkailut, bussilippujen ostot kentille sun muut pienet. En malta kuitenkaan odottaa, että pääse vähäks aikaa pois arjesta ja pääsee pitkästä aikaa näkemään Kristaa. Jippiii !




Haha, muistin äsken, että laitoin ruuan uuniin ennen kun rupesin kirjottelemaan ja unohtu täysin, nyt mussuttelen siis palanutta patonkia! Sen jälkeen kouluun, sitten kirjastoon tulostelemaan kaikkea, keskustaan hoitelemaan paria asiaa, pakkamaan ja lupasin illalla kokata Carlille ku meijän yhteinen aika on ollut viimeaikoina aika kortilla. Katellaan jos tän kuun puolella ehtis vielä päivittelemään, adios! ;)


                                                                               XXX
Ps. Kuvat on mun ja tyttöjen punting reissulta :)


2 kommenttia:

  1. uujea! Koita jaksella siellä uurastaa ja nauti Saksasta ja sen bisseistä!! :D

    VastaaPoista
  2. Jee oli superkiva olla siellä senkin ihanuus!! Tsemppiä tsemppiä hanipöö <33

    VastaaPoista