maanantai 7. lokakuuta 2013

Lontoo ja pari muuta

Kiirettä pitänyt viime aikoina, nytkin mulla on noin vartti aikaa päivitellä kuulumisia kun on taas sovittua menoa. Pääasiassa oon palloillut koulun, poikaystävän ja kavereiden välillä. Koulu vie hirveesti aikaa, meillä on paljon enemmän hommaa kun viimevuonna ja tietenkin vaaditaan paljon enemmän. Viime vuos oli enemmänkin harjoittelua, tutustumista yliopisto elämään ja niin pois päin. Nyt ollaan enemmän itse asiassa!

Lontoo päivä meni nopeasti, vaikka jaloissa tuntuu vieläkin. Käveltiin siis noin 8 tuntia mun murun kanssa, käytiin kaikissa mielenkiintosissa pikku kaupoissa ja sain nähdä lontoota ns. "lontoolaisen" silmin, koska Carl on asunut sielläkin jonkun aikaa. Käytiin syömässä Wetherspoonissa, vaelleltiin China Townissa, Sohossa ja vaikka ja missä. Löydettiin Chinatownista sellanen maan alainen peliluola, missä oli kaikkia siistejä vanhoja pelejä. Minionit on ollut mulla Carlilla sellanen inside läppä ja meinattiin seota kun nähtiin toi pelikone siellä pelimestassa; saatiin napattua toi minion jo tokalla yrityksellä!! Jejejee.


Eilinen päivä meni hautausmaalla Annan kanssa, kerättiin kasveja meijän kouluprojektia varten. Ei siis nyysitty mitään kenenkään haudoilta, mutta siinä on ympärillä aika kivasti metsää ja luontoa. Oon edelleenkin ihan innoissaan tästä meijän kasvikurssista, oon varmaan täräyttänyt pääni jossain muuttohommissa tai jotain.



Tänään tutkittiin koulussa planktoneita mikroskoopeilla ja on muuten kauniita pikku olioita. Mulla on tosi hyvä fiilis tästä syksystä! Koulu maistuu ja muutenkin kaikki on mennyt ihan nappiin, tosin Krista vois tulla sieltä Saksasta jo takasin. Oon menossa moikkaamaan sitä nyt syksyllä, kerron enemmän sitten kun oon ostanut lippuja sun muita.

Mutta nyt kiire, adios !

                                                                   XXX

1 kommentti: