tiistai 29. huhtikuuta 2014

Good time

Viikko kuvien muodossa.

Hyödynsin ensimmäistä kertaa meidän salin uima-allasta. Menin heti seuraavanakin päivänä uimaan, taisin löytää itselleni uuden harrastuksen. 


Istuskelin höyryhuoneessa, kuuluu siis samaisen salin varustoon. Olin pettynyt alhaiseen lämpötilaan ja limaisiin miehiin ketkä tuijotti mua.

Olen viettänyt tuntikaudet mun kandi presentaation parissa. Sain sen tänään valmiiksi, vielä on viikko aikaa harjoitella sitä etu ja takaperin. Jännittää!

Olin töissä torstain, perjantain, lauantain ja sunnuntain putkeen. Perjantaina ja lauantaina olin töissä 12.00 (päivä)-01.00(yö). Perjantai iltana jouduttiin soittamaan ambulanssi, koska yhdeltä innokkaalta juhlialta lähti taju ja se oli niin kalman kalpea ja eloton, että luultiin sen olevan kuollut. Ei ollut onneksi, tosin herättyään oksenteli pitkin lattioita. Lauantaina meidän apulaispomo tarjos pitsat loppu vuorosta.

Käytiin pitkän kirjastopäivän jälkeen tyttöjen kanssa yksillä. Mentiin sellasenn pubiin kun "The Duke of Cambridge" ja juotiin rekordelit, kun sitä sai poikkeuksellisesti hanasta. Kuvan pöllin netistä, eikä meidän siiderit näyttänyt ihan tolta, mutten jaksanut kuvailla!

Oon hypettänyt Games of thronesia. Ihan lemppari sarja, heitettiin läppää kavereiden kanssa, että voisi järkätä naamiaiset ja koko porukka pukeutuis teeman mukaan. Läppä perinteiseen tyylin ehti karata jo aika käsistä, mutta se on ihan pakko toteuttaa!

Meillä vaihtuu töissä menu, joten olin siihen liittyvässä koulutuksessa. Toisin sanoen saatiin ilmanen kolmen lajin illallinen, pienellä briiffillä höystettynä. Yksi erikoinen uutus on Gin and Tonic Sorbet. Oli aika jännä, erittäin aikuiseen makuun suunnattu. En osannut päättä onko se hyvää vai ei.


Siinähän se viikko meni enemmän tai vähemmän purkkiin rutistettuna. Ostin tänään lentoliput suomeen, näillä näkymin pääsen viihdyttämään teitä 29.5-9.6! 

                                                                             XXX



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti