torstai 21. elokuuta 2014

Home sweet new home

Uus koti rupee pikku hiljaa näyttämään ja tuntumaan kodilta. Tää sijainti vieläkin jaksaa ihmetyttää, kaikkialle on niin lyhyt matka! Ainoa miinus on, että mulla ei oo keittiössä paljon yhtään säilytystilaa ja siihen menee vähän hermo kun puolet mun keittiökamppeista on pinossa tossa mun lattialla, mutta muuten ihan bueno lukaali.

Tässä kämpässä on vähän sellainen vuoristomökki tunnelma, otan huomenna valoisaan aikaan kuvia. Haluan myös pari sisustus elementtiä mun huoneeseen niin tää on avot! Tää mun huone on vaan niin siisti, että mulla on tuhat ja yks ideaa mitä kaikkea tälle voisi tehdä, vaikka onkin sellanen tympeä järjen ääni päässä että pitää varoa ettei liikaa tuhlaile. Ja kaikki mitä mä ostan pitää raahata sitten aikoinaan pois täältä, kun en tietenkään mistään osaa luopua.


Siinä pieni sneak peak mun huoneesta, tosiaan parempia tiedossa kun se on täysin valmis! :)

                                                                              XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti