sunnuntai 10. elokuuta 2014

Liirum Laarum

Heräsin toissa aamuna sellaseen tuttuun kuristus puristukseen kurkussa, minkä luulin olevan menneen kesien murheita. Iso käsi vanhalle kunnon angiinalle! Oon kärsinyt ton kyseisin riesan niin monta kertaa, että tiedän heti mistä on kyse. En voinut ottaa lauantaita vapaaksi töistä, koska sitä ei oitais saatu paikattua, mutta ilmoitin heti kättelyssä etten tule sunnuntaina töihin. Oon siis maannut x-asennossa mun sängyssä ja pohtinut millä energialla mä muutan huomenna kaikki mun tavarat ja siivoan koko kämpän.


Jep jep. Onneks koht Elina on täällä nii voidaan pistää pienet kurre päät yhteen ja selvitä näistä arjen sonta läjistä. Mulla oli viime viikonloppuna Kristan kanssa ne yhteis synttäri bileet, en muistanukkaan niistä erikseen postata. Oli tosi mukavat kekkerit, ois ollu vielä mukavemmat jos mun mies olis ollut meiningeissä mukana eikä festareilemassa. Saatiin kivoja lahjoja, juotiin ja syötiin. Tais siinä muutama shamppanja pullo jos ei Tequilakin tyhjentyä, ainakin seuraavan päivän olo tiloista päätellen. Meikäläinen oli tietenkin kakku vastaava, kyseinen luomus on suklaa-appelsiini juustokakku. Aika pitkälle oma resepti. En ollut ihan sata tyytyväinen lopputuloksen, ois saanut olla vähän makeampi.







Seuraavat juhlat mitkä järkätään onkin varmaan mun uuden kämpän tuparit. En kehtaa heti mitään isoja bileitä järkätä ja pelästyttää mun uusia kämppiksiä, mutta muutaman kaverin ja skumppapullon pitäis hoitaa asian. Hihii, tasan viikonpäästä asun jo siellä! Good times.

                                                                   XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti