tiistai 12. elokuuta 2014

Nearly there

No hei vaan!!!!

Nyt elellään sellasta muutto ja siivous rumbaa ettei oo ennen nähtykkään. Tää kissan oksennus pallo vyyhti (=tämän hetkinen tilanne kaikkine kiemuroineen) on ollut niin mieltä dominoiva ja 24/7 elämän funktioita ohjaava, etten rupea sitä enään tässä puimaan. Koska sitten kun tää on ohi, niin aion unohtaa koko paskan ja juoda pinkkiä shamppanjaa ja syödä tryffeleitä koko loppu elämäni. Ha haa.

Nyt näissä univelkojen karkeloissa ja antibiootti sekä särkylääke pöllyjen takaa ajattelin kirjoittaa listan asioista mitkä on super positiivisia ja pistää mun viskibasso kurkun hymyämään.



1. Uuden kämpän sijainti on maailman paras ja en ikinä olisi voinut toivoa parempaa

2. Elina tulee tänään. TÄNÄÄN! Mun Elina tulee tänään <3

3. Mulla on jääkaapissa pullo Möttiä minkä sain synttäri lahjaksi.



4. Mun poikaystävä on maailman paras pussailemaan hihi.

5. Perjantaista alkaen oon viikon poissa töistä. Mikskä sitä kutsutaan kun ei oo koulua eikä töitä? Ja saa nukkua niin paljon kun haluaa ja ei oo aikatauluja tai velvollisuuksia? Ja ei oo huolen häivää? Ainiin, LOMA!

6. Ystävät hädässä tunnetaan ja varsinkin viime aikoina pari rakkaus palleroa neidot Krista ja Aino on saanut mun sydämen tanssimaan sambaa.



7. Löysin uuden kiinnostuksen kohteen Crossfit, mitä en voi aloittaa ennen syyskuuta mutta odotan innolla.

8. Oon päässyt vähän alku kesän kiloista veke näissä hullun myllyissä ja kohta oon taas siinä vaiheessa ettei painoa tarvitse enää pudottaa vaan rautaa pumppaamalla kohottaa!


9. Pelastin pari päivää sitten siilin ja haluun pelastaa kaikki maailman siilit.

10. Nyt kun suljen läppärin niin nukun kuin vauva!

                                                                      XXX

1 kommentti:

  1. Oi ihana lapseni! Pelastetaan kaikki maailman siilit yhdessä! Äitisi

    VastaaPoista