maanantai 24. syyskuuta 2012

Eka varsinainen koulupäivä takana!

Tiesin oikeestaan etukäteen, että alku tulee olemaan tosi rankkaa ja sitähän se on. Varsinkin kielen osalta, kun puhutaan molekyylibiologiasta sun muista aiheista, jonka osalta mun sanasto on aika nolla tasolla. Mun aivot on ihan rullalla vaikka tänään oli vaan yhen kurssin eka oppitunti :D Ja tän syyskauden aikana mulla on neljä kurssia: Core Biology, British Wildlife and Conservation, Biomeasurement ja Introduction to Animal Behaviour and Welfare.

Saatiin paljon papereita liittyen kurssiin, mitkä menee suoraan pinoon " tärkeät paperit joiden kapula palikka hardcore englantia en ymmärrä ja odottaa sanakirjan kanssa kohtaamista".






Hyvät ystävät, olen kusessa :D Huomenna on onneks vapaa päivä koulusta niin vietän varmaan suurimman osan päivästä niiden parissa.

Tänään sain postissa mun pankkikortin ja shekkivihon (mitä helvettiä:D) ja sain aikasemmin jo itseasiassa ne pankkitili numerot sun muut.
Enään pin koodia ootellessa, niin saan mielenrauhan sen asian suhteen. Ja sit pitää käydä viel konttoris hakee nettipankki tunnukset. huoh :D

Tadaa ! (sensuroin vähän numeroita varoiks)

Ei tuu varmaan paljon käytettyy.. Varmaan eka kerta, kun ikinä nään ees shekki vihkoo :D


Tolta näyttää muuten mun opiskelija kortti: (ja taustalla labratakki jonka ostin tänään :D)



Sellasta täällä siis. Sitte tänään selvis, että olin tehny pikkusen kämmin viimeviikolla :D Meil oli siis sellanen "personal tutor" tapaaminen, tarkottaa että pienellä ryhmällä on tutori, joka pitää huolta niiden asioista. Olin vähän ohittanu, että missä pitää olla ja millon, mutta vähän myöhässä ja pienen mutkan kautta löysin mun personal tutor ryhmän, ne oli porukalla lähipubissa ja tää tutori tarjos kaikille bisset.

Tänään selvis, että olin menny vahingossa väärään ryhmään, koska mun oikee tutori laitto sähköpostia, että miksen ollu tapaamisessa. Ne oli ollu eri kahvilassa juomas teetä ja syömäs croisantteja ja se sano et mun pitää mennä sen kaa joku toinen päivä kertoo et miten on menny :D Ei siin sen isompaa vahinkoa käyny ja ainakin sain ilmasen bissen :D:D

Kävin tänään illalla syömässä Kristan kaa ja oli kyllä tän päivän pelastus! Siitä suoraan meijän kämppispalaveriin, sovittiin vähän yhteisiä pelisääntöjä mm. siivouksen suhteen ja tuli tosiaan tarpeeseen! Meit on nyt 5 poikaa ja 3 tyttöä mun lisäks, mutta yks tyttö lähtee ja tilalle tulee mahollisesti joku poika essexistä. Nouuu, alivoima kasvaa! On jo muutenki tarpeeks rankkaa jakaa kylppäri ja keittiö viiden pojan kaa :D

Nyt taidan painuu untenmaille et jaksaa huomenna vähän organisoida tota paperipinoa sun muita juttuja. Palaillaan!

xxx




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti