perjantai 28. syyskuuta 2012

Syksy tullee!

Onpas nopeesti hurahtanu viikko taas!
Tääl on ilmasto viilentyny täs parin viikon aikana mitä oon täällä ollu, sillonku tulin hengailtiin läheises puistossa ihan topeissa ja farkuissa, nyt on pakko olla takki ja kaulahuivi, että voi poistuu sisätiloista. Nyt viimepäivien aikana on myös satanu varmaan jokapäivä aina jossain vaiheessa!

Eilen varmistu yks superkiva juttu: Maksoin matkan skontlantiin, lähtö on ens torstaina ja takasin seuraavan viikon tiistaina. Oon sellasella Britannian villiluonto ja luonnonsuojelu kurssilla, ja osa kurssia on sellanen vapaaehtonen matka Rum- saarelle skotteihin. Idea on vaellella ympäriinsä ja tutkia saaren eläimistöä sun muuta :D En oo ihan varma vielä mitä on luvassa, mutta meen heti kun kerkeän ostamaan vaellus varusteita.




Jeeeiiiii! En jaksa venaa, just jostain tollasesta oon haaveillukki :)

Meil oli eilen sellanen Freshers Fair, missä koulun harrastus klubit esitteli itteään ja siel jaettiin kaikkia tarjous flaijereita cambridgen eri ruokapaikkoihin, kahviloihin ja baareihin. Osallistuin Lumilautailu klubiin, Jooga klubiin ja sellaseen luonnonsuojelu kerhoon. Meijän lumilautailu kerho lähtee tammikuussa ranskaan laskee, harkitsen suuresti sinne lähtöä, ois ihan unelma.

Se Freshers fair järkättiin sellases messuhallissa, tossa vaiheessa suurin osa porukasta oli tosin jo lähteny:



Yks päivä innoistuin kuvailee meijän keittiöö, tässä pari kuvaa mistä saa jonkun näkösen mielikuvan:





Se on muuten ihan mukava, mut meil on vaan 2 jääkaappia, 3 hyllyä per masiina joten kaikille ei riitä omaa hyllyä. Sinäänsä aika pyllystä, koska ne on ihan ahdattu täyteen ja mua älöttää noi brittien kokkailut :D:D

Yks sateinen ja kylmä päivä päätin kokeilla meijän kylpyammetta. Oon mun elämän aikana kylpeny ihan pari hassuu kertaa, joten olin aika innoissaan siitä ja kävin ostaa "super bubble adventure" kylpyvaahto saippuaa :D Se on lapsille tarkotettu, mut oli vaan pakko. Join lasillisen punkkuu ja kuuntelin musaa samalla, tuli sellanen olo että ehkä mun överikallis vuokra on ees vähän sen arvonen.



Muuten tää viikko on koostunu kavereiden kaa hengailusta ja koulusta lähinnä. Ollaan käyty ulkona syömässä aika paljon, vähän huono tapa koska budjetti huutaa halleluujaa :D Ens viikolla pistän keittiön haisee ja näytän briteille mistä suomalainen ruoka on tehty!

Vähän lisää turisti kuvia:







Kivaa viikonloppua kaikille, palaillaan!

XXX




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti