perjantai 14. syyskuuta 2012

Finally here!

Nyt mennään siis tokaa kokonaista päivää Cambridgessä, enkä oo kerenny päivittelemään tänne mitään ku koko ajan on ihan hirvee kiire! Tunnetilat ja mielialat vaihtuu n.200 kertaa päivässä, etten oikeen tiiä mitä kirjottaisin.

Noh, seuraavat asiat oon ainakin oppinu:

1. Primark menee kiinni kuudelta.
2. English Breakfestiä voi ostaa pubista myös seittemän aikaan illalla. Ja punaviini maistuu ihan hyvälle sen kanssa :D
3. Britti enkku on seksikästä niin kauan kunnes siitä pitää ymmärtää jotain.
4. Lamput syttyy omituisista naruista katossa.
5. Joka paikasta saa opiskelija alennuksia, ihan ravintoloista kampaamoihin.
6. Cambridge on maailman ihanin kaupunki.

Jep, siinä tärkeimmät.

Asun tosiaan täällä Shared housessa kahdeksan muun britin kanssa, joista toistaiseksi vaan 4 on muuttanu sisään ja ne on tosi mukavia. Laurel ja Luke kanto mun kamat yläkertaan sillon ku tulin ja hengailin niiden kaa sen ekan päivän. Laurel ja sen kaveri näytti mulle vähän Cambridgeä ja sen jälkeen Laurel teki kaikille ruokaa. Lupasin kokata jotain suomalaista heti kun kerkeän, mitään ideoita mitä mä kokkaisin?

Eilinen päivä meni melkeen kokonaan International Orientation programmessa, saatiin kaikkee hyödyllistä infoo miten alottaa elämä briteissä. Sain mun Opiskelija kortin ja puhelin liittymän ja lähetin hakemuksen verotoimistoon, opiskelijoiden ei nimittäin tarvi maksaa council veroa (en jaksa googlettaa mikä se on suomeks :D). Se tarkottaa siis, että vuokrasta lähtee sellanen satasen siivu pois! Aika munkki.

Tänään taas koululla aamusta iltaan hirveellä syötöllä englantia ja tärkeitä asioita, mutta aika tehokas päivä. Avasin pankkitilin, rekisteröidyn terveyskeskukseen ja mitähän muuta. Koulun jälkeen mentiin Tytin kaa primarkkiin ostaa kaikkee mitä kämpältä puuttuu vielä ja mentiin sit syömään yhen suomalaisen Kristan, italialaisen Danielin ja ruotsalaisen Wilsonin kaa samaiseen pubiin missä eilen vedettiin English Breakfest illalla ja nyt oli pakko ottaa sit Fish and Ships bissen kera, pikkuhiljaa maantavoille :D

Nyt oon lähössä International Salsa bileisiin, joten pakko lopettaa! Kerron lisää kun kerkeän ja laitan kuvia kun saan mun teknisen tuen Elina Kurre aka Sönkön kiinni :)

Cheers!!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti