keskiviikko 3. lokakuuta 2012

3 viikkoa täynnä

Tällästä kuuluu!


Pakkailua ja säheltämistä meinaan. Ollu aika tehokas alkuviikko, sillä koulun lisäks oon yrittänyt hankkia kaikkea tarpeellista Skotlannin reissua varten. Oon juossu ympäri Cambridgee erinäisten tavaroiden perässä, mikä on sinäänsä ollu turhauttavaa koska kaikki nää ois löytynyt suomen kodista. Eipä tullu sillon pakatessa mieleen, että yhet korkkarit ois voinu vaihtaa esim. vaelluskenkiin :D Tehokkaan tunnelman pilaa ainoastaan armoton yskä ja inhottava nuha.

Tänään heräsin vapaaehtoisesti klo 7:00, koska mulla oli sovittu tapaaminen soutujoukkueen kapteenin kanssa (jep, luitte oikein :D). Olin eilen mun kämppiksen kaa sellases "Anglia Ruskin Boat club" esittelyssä ja innoistuin siitä ihan huolella. Kyseessä ei oo siis mikään perinteinen suomalainen kalastus paatti vaan tällänen vehje:


Englannissa, ja varsinkin Cambridgessä tää soutuharrastus on aika suosittua. En tiedä onko kukaan kuullu Cambridge vs. Oxford soutukilpailusta, mutta kyseessä on sama laji.
Naisten ja miesten joukkueet kilpailee tietty erikseen, mutta treeni sessiot on yhteisiä ;D
Anyways,idea oli se, että oisin eilen ilmottautunu mutten muistanu ottaa käteistä sinne esittely tilaisuuteen. Sovittiin sen kapun kaa, että maksan sen seuraavana päivänä, kun se on menossa aamulla salille. JEP JEP. Eipä ollu ketään siellä aamulla, oottelin vartin verran siinä kunnes oli pakko mennä luennolle. Lähetän huomenna jonkun katkeran viestin sinne, oon varmasti ihan potentiaalinen soutaja vaikken siltä näytä :D

Koulussa oli kuitenkin ihan mielenkiintosta, oon sellasella 'British wildlife and conservation' kurssilla (Britannian villiluonto ja luonnonsuojelu). Yks meijän maikoista tykkää aina tuua kuolleita eläimiä sinne luokkaan, välillä tekee vähän pahaa, mutta saa ainakin hyvän käsityksen mistä puhutaan.





Ja sitten se hauskin ja helpoin osuus (feel my pain):



Tän yksilön kanssa tuun viettämään aika paljon aikaa tänä syksynä..

Tänään kun olin pakkailemassa, Laurel tuli shoppailemasta ja se oli ostanu mulle lahjan :D En ite edes muistanu, mutta mainitsin kuulema joskus ettei mulla oo avaimenperää mun kotiavaimelle, niin se oli ostanu mulle sellasen:


Aikas kivasti tehty :)

Tää on varmaankin vika kerta kun päivittelen ennen Skotlantia, joten ens tiistaihin asti en oo kauheen tavotettavissa. Meijän majotus tapahtuu kuulema linnassa, hyrr toivottavasti ei oo mikään vanha,kylmä ja kostee kummituslinna. Tai ei muuten, mutta tää räkäyskä ei olis hirveen hyvä yhdistelmä sen kanssa.

Kello rullaa taas ties kuinka paljon, joten parempi mennä lataa pattereita seuraavan viiden päivän varalle.. Night!

xxx





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti