tiistai 16. lokakuuta 2012

Elina is here!

Oon tullut siihen tulokseen, että täällä brittein saareilla aikavyöheke on nielassu pari,kolme tuntia vuorokaudesta. Suomessa tuli jopa sellanen käsite kun tylsyys ja tekemisen puute melkeen päivittäin tutuksi. Vähän sellanen olo, että olis viimeset pari vuotta viettäny jossain koomassa, kun ei osannut ottaa itteensä niskasta kiinni ja järjestää jotain aktiviteettia. Täällä 'To do' listaan ei oikeen tunnu vuorokauden tunnit riittävän (voi tietenkin olla että tää kertoo jotain mun organisointi- ja 'asioiden tärkeys järjestykseen laittamis' taidoista :D)
Anyways, en ymmärrä miten päivät menee niin nopeesti, tuntuu ettei mihinkään riitä aikaa ja yhtäkkiä kaikki deadlinet puskee niskan päälle.

Elina tuli tänne viime perjantaina viettämään syyslomaa ja oli ihan älyttömän ihanaa nähä tuttu naama siellä juna-asemalla, oli kyyneleet herkässä molemmilla vaikka eihän tässä olla kun kuukaus oltu erossa. Olin sillon ennen lähtöä suunnitellut, että teen kunnon lukkarit ja aikataulut mitä kaikkee me tehään täällä, mutta eipä se mitään etten ehtiny ku koulu on tehny sen mun puolesta.. Harmi vaan, että se koulun järkkäämä tekeminen liittyy vaan ja ainoastaan mun koulutehtäviin!

Ollaan me täällä kuitenkin ehitty elää ja viettää yhteistä laatuaikaa. Perjantaina Elina tupsahti tänne siinä puolen yön jälkeen, tarkotus oli syödä ja mennä heti nukkumaan. Nukkumaan mennessä huomattiin, että ilmapatjan pumppu minkä olin ostanut toimiikin pattereilla eikä niin että töpseli vaan seinään. Lähettiin keskustaan ettimään aukiolevaa kauppaa, mutta ei löydetty yhtään koska kello oli niin paljon. Pöllittiin sitte meijän olehuoneen sohvista tyynyt ja kehiteltiin niistä patja :D

Lauantai päivään kuului hyvää ruokaa, shoppailua ja iltaan valmistautumista. Olin koko viikon hehkuttanu kaikille mun kavereille, että mun sisko tulee viikonloppuna ja järkkäsin meillä sellaset tutustumis alottelut ennen kun lähettiin baarin. Oli tosi mukava viettää iltaa, kun ei vähän aikaan olla oltu porukalla viihteellä ja kaiken kukkuraks vierailevana tähtenä mun super rakas ihana lellusti.

Muuten ollaan käyty kävelyillä, kahvittelemassa, syömässä ja käyty morjenstaa mun kavereita. Oon viettänyt aika paljon aikaa koulujuttujen parissa, mutta tää meijän ellusti viihtyy onneks tosi hyvin ostoskeskuksissa shoppailun merkeissä ettei toistaseks oo ollu vielä mitään ongelmia sen suhteen ;D Huomenna olis tarkotus mennä vähän kauempana oleviin kauppoihin ja illalla leffaan. Haluisin, että Elina sais mahollisimman paljon irti tästä reissusta eikä joutuis kärsii mun stressistä ja koulu hössötyksestä..

Kuvien lataamisessa ilmeni joku virhe, mutta pistän tässä joku toinen päivän läjän kuvia viime viikonlopusta ja tästä viikosta. Nyt silmissä vilkkuu vaan peitto, tyyny ja nukkumatti, joten Night night!

xxx










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti