perjantai 8. marraskuuta 2013

Keep calm and carry on

Voisin päivitellä, miten taas on lauantai kun äsken vasta oli maanantai. Tai kertoa, miten tehdään maailman paras salaatti, kun heittää kaikki samaan kulhoon sattumusten summana jääkaapin pohjalle jääneistä ruuista. Hypettää, miten hyvältä Costan kahvi maistui luennolla, kun oli sateessa pyöräillyt unihiekat silmillä koululle. Tai sitten voisin tiivistää mun viikon pieneen pakettiin kuvien muodossa.

Tällä viikolla olen...



Viettänyt päivän Cam-joen varrella ottamassa näytteitä, mittailemassa ja havainnoimassa. Vähän satoi vettä, mutta meillä oli hyvä porukka.

 Tutkimassa otettuja näytteitä, eli erilaisia ötököitä mitä löydettiin joen pohjasta. Yksi joen pohjasta napattu matonen yritti kurkottautua mua kohti kun otin sen petrimaljaan, sen seurauksena varastin koko luokan huomion kiljumalla, jonka jälkeen kaaduin ryminällä mun tuolin kanssa.


Työskentelin mukavien kurssi kavereiden kanssa, ketkä auttoi mua nostamaan lusikan, jonka tiputin keskelle ötököitä.


                                                               Miettinyt rakkauden rajoja. 


Ja omia myös. Yrittänyt löytää motivaatiota, vaikka välillä se tuntui mahdottomalta.

Viettänyt aikaa ystävien kanssa. 


Ikävöinyt mun elämän valopilkkua.

Viettänyt paljon aikaa koulu juttujen parissa.

Miettinyt, pitäisköhän sitä ihan kaikkea täälläkään jakaa. Oon yrittänyt pitää mun blogin sellasena positiivisuuden pesänä. Jos joku aisia ärsyttää niin se on helppo vetää läpäksi ja nauraa sille. Varmaan mun peri suomalainen "nyt alkaa kaamos"(masennus)kello tärähti päälle. Ja aina ei naurata.

Suunnitellut tulevaa. Kivoja juttuja tiedossa, jos suunnitelmat pitää paikkansa. Niistä asiaa enemmän, kun saan oikeasti toteutettua.


Jaaa kettu kuittaa taas. Palaillaan murut.

XXX


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti