tiistai 26. marraskuuta 2013

Roarr

Hey hey hey whats going on?

Kävin viime perjantaina Lontoossa ja varsinaisen seikkailun siitä sitten kehitin. Menin väärään junaan ja  heti kun tajusin sen, käännyin ympäri ja ovet läsähti naaman edessä kiinni ja juna lähti liikkeelle. Kyseessä oli siis suora juna London Stanstedin lentokentälle. Ja mulla oli kätösissä lippu Cambridgestä Kings Crossille. 

Eihän siinä sitten mitään, istuin alas ja en tiennyt pitäiskö itkeä vai nauraa, koska olin muutenkin myöhässä. Oli siis tarkotus mennä ulos niiden tyyppejen kanssa ketä tapasin Saksassa, koska ne oli tullut Lontooseen viikonlopuks. Lentokentällä juoksin äkkiä ekaan junaan, joka meni Lontoon keskustaan. 


Tarkastaja vähän ihmetteli sitä mun lippua, mutta esitin idiootti turistia ja jonkun kyyneleenkin sain siinä tiristettyä. Selitin, että oon ekaa kertaa Englannissa ja menin väärään junaan ja mä en tiedä missä mun kaverit on ja oon ihan hukassa (aika hyvän tarinan kehitin, heh). Se tarkastaja sitten istu alas ja taputteli mua olalle et kaikki on hyvin, ei mun tarvii maksaa mitään sakkoja tai ostaa edes uutta lippua. Hyvinhän siinä sitten kävi, paitsi heti kun se tarkastaja lähti repesin ääneen, mutta ei se kääntyny enään takasin ! Hahaa, boom.


Lontoossa vähän biletettiin ja jäin kavereiden hostellille yöks. Lauantaina käytiin syömässä ja lähdin sen jälkeen Cambridgeen, mun kämppiksellä oli synttärit ja juhlistettiin vähän. Nyt on kuitenkin pakko ruveta opiskelemaan ihan kympillä, jos musta ei kuulu pariin viikkoon, niin soittakaa Anglia Ruskinin kirjastoon. Oon varmaan hukkunut kirjapinon alle.

Kuvat on eilis illalta, oli mun kaverin synttärit ja toi clubi tarjos ilmasen sisäänpääsyn ja pari pulloo shamppanjaa : )

                                                                             XXX  

1 kommentti: