tiistai 12. maaliskuuta 2013

Blaa.

Eilen oli aika ärhäkkä lumipyräkkä. Meinas lähtee jalat alta, kun menin ulos topilla ja kevät takki auki. Ei tullu mieleenkään tarkistaa ennen kun lähtee, että tuleeko ulkona LUNTA. Viikko sitten istuttiin ulkona teepaidoissa? Tänään on tosin ollut enemmän kesään päin suuntaava ilma, joten ehkä mä en vielä pakkaa mun kamoja ja muuta etelään. Musta on tullut ihan nössö, kun valitan pienestä lumesta ja teillä on taas takana pitkä ja kylmä talvi.





Perjantaihin mennessä pitää raapustaa 2000 sanaa Charles Darwinista, toisaalta mulla on siitä aika hyvä fiilis. Oon tässä parin viime päivän aikana kiinnitänyt huomiota, että pystyn jo lukemaan tekstiä aika pitkälle ilman sanakirjaa ja suhteellisen nopeesti. Ja tässä aiheessa joka toinen sana ei oo joku "luuppus laappus latinaa vai englantia"- verimöykky vai vasen super hyper valtimo. Way to go!



Mulla on hirveä pentukuume. Aina kun nään kuvan söpöstä eläimestä mun sydän hyppää voltin taakse päin, mä haluun oman pennun. Tai hamsterin. Harmi, ettei mun opiskelija lifestylessa oo oikeen sijaa sellaselle, koska en pystyisi tarjoamaan hirveän hyvää kotia nyt kellekkään pikkuvipeltäjälle. En oo vieläkään päässyt yli Daikan edes menosta, ehkä tää on vielä osa sitä prosessia.



Kirjottelen tätä tekstiä parhaillaan ekologian luennolla, tuhma minä. Nää aiheet on toisaalta niin tuttuja ja läpikäytyjä, ettei oikeen keskittyminen pelaa..

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti