torstai 14. maaliskuuta 2013

Tunnelmissa mukana redbull ja 10 kuppia kahvia

Hahhaa, aika voittaja fiilis kun sain viimein tän mun esseen Charles Darwinista päätökseen. Mietin, että vähän oon hyvä, kun sain tän näin ajoissa valmiiksi; meinaan palautuspäivää edeltävänä yönä kahen aikoihin. Kertoo varmaan jotain mun tottumuksista näiden töiden suhteen..

Nyt voi hyvällä mielin aloittaa viikonlopun, mitä oon oottanut kun kuuta nousevaa. Tänään on tiedossa chillailua ja syöminkejä kavereiden kanssa, myöhemmin varmaan muutama 'social pint' niinkun täkäläiset sen ilmaisee. Huomenna on tiedossa aika jäätävät kotipirskeet mun kaverilla, kutsuttuja on n.150 ja avecit suvaittuja. Mitäköhän siitä tulee.. Mun bile tutka kertoo, että aika hyvä soppa.

Myös työhakemuksien lähettelyä tiedossa, selviäis viimeinkin vietänkö kesän Suomessa vai Englannissa. Kaikki tärkeet oottelee siellä pohjolassa, joten sinne päin yritän nokkani kohdistaa!

Tunnelmia kirjastolta:


Awws toivottelen siis ihanaa viikonloppua kaikille, yritän myös järjestellä skype aikaa vink vink.

XXXXXXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti