torstai 21. maaliskuuta 2013

Boom wagga wagga

Vielä muutama sana bullshittiä ja mun raportti on palautusta vaille voiton tuuletus. Oon huomannut, että mulle helpointa on muodostaa täysin päätöntä paskan läpän ja järjen juoksun lause monstereita? Noh, tällänen mä oon, ei oo päätä eikä häntää. Ja itse asiaan! Me tehtiin sellanen labratyö, että laskettiin monta kertaa Daphia nimisen pikku äyriäis ystävän sydän lyö minuutissa, eri veden lämpötiloissa. Yks niistä Daphnioista synnytti samalla ku laskettiin sen sydämmen syke!! Pääsin siis mikroskoopin kautta todistamaan tätä elämän ihmettä. Ei ehkä paras paikka synnyttää pikkusia maailmaan; kahen tollon wannabe- tiedenaikkosen herkissä kätösissä. Luulen, että ne jäi kuitenkin henkiin. Aws, vauvoja.

Tällänen pikku vekkuli:


Eikös oo kaunis??

Anyhow, ton palautuksen jälkeen oon vapaa kun häkkilintu ja valmiina Jassun rantautumiseen. Oon keksiny vaikka mitä kaikkee kivaa Jassun pään menoks, tää lomailu alkaa Umorin jäätävillä synttärikemuilla; kutsuttuja on n.200 ja sinne on palkattu live bändi ja joku tanssi ryhmä. Niin että mitä? No idea, jätkällä taitaa olla liikaa rahaa, tää on aika uus tutun tuttavuus.

Eilinen ilta näytti tältä:


Good times. Nyt siivoomaan ja pesemään pyykkiä, hakuna matata.

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti