maanantai 23. syyskuuta 2013

Bitch is back

Kohta viikko takana ja nyt vihdoin rupee tuntumaan siltä et oon vähän rauhottunut ja asettunut aloilleni. Pientä kriisiä ollut ilmassa ja blogi hiljaisuutta varmaan sen takia. Sen jälkeen kun tulin en oo ollut kotona kun oikeastaan nukkumassa ja mun kaikki tavarat on ollut ihan levällään ja mun huone yks läävä, ei ihmekkään etten oo ollu ihan oma itteni ja purin mun stressiä vähän siihen mun miehekkeeseen , jos sellasta nyt enää on. Meillä oli pieni riita ja nyt siitä ei oo kuulunut pariin päivään, saa nähä. 

Mutta masistelut loppu nyt, iskin villasukat jalkaan ja oon vaan viihottanut ympäri mun huonetta ja heitelly tavaroita paikoilleen ja yhtäkkiä tuli vaan sellanen fiilis, että mitä helvettiä nyt loppu tällänen päätön stressaaminen ja asioiden yli ajattelu. Jos tää mies juttu oli tässä, niin sitten oli ei maailma siihen kaadu ja voi olla, että ihan hyvä ottaa vähän tilaa välillä.

Anyhow, mun huone rupee vihdoin tuntua kodilta. Se tulee muuttumaan vielä jonkun verran; ajattelin hankkia jtn sisustustyynyjä, jonkun julisteen/taulun seinälle ja lampun. Kunhan loppupalkka tulee ja pääsen ikeaan, niin saatan menettää järkeni! Mulla on tollanen hirvittävä kirjotuspöytä mikä lentää varastoon heti ku saan jotain tilalle ja mun matkalaukut sun muut ylimääräset tavarat menee ullakolle tai jonnekin. Otin pari kuvaa, ettei nyt oo pelkkää pulinaa taas, mutta pitäkää mielessä, että muutoksia on luvassa ;D











            Haha oli pakko ottaa kuva meijän takaovesta, kun siinä on tollanen söpö kissan luukku!

Nyt lähen kämppiksen kanssa kävelylle, vaikka tää mun sänky on maailman mukavin eikä tekis mieli liikkua.. Meow.

                                                                        XXX


2 kommenttia:

  1. Hei meiltä sais kissan teille käyttämään tota luukkua :DDD

    Hanna

    VastaaPoista