perjantai 13. syyskuuta 2013

Muuttolintu

Lehdet tippuilee kuin sienet sateella ja linnut räpiköi hädissään etelään - meitsi hyvin siinä perässä. Enää muutama päivä takaisin paluuseen ja tuntuu, että mitä lähemmäs sitä mennään niin sitä hitaammin aika kulkee. Oon muka vähän pakannutkin =  keräsin kaikki tarpeellisimmat tavarani matkalaukkuun, jotta myöhemmin niitä etsiessä sain levitettyä kaiken ympäri huonetta. Sellasta siis, tervetuloa Lauran arkeen.

Tänään on viimeinen työvuoro, sellanen kevyt 13 tunnin ilta/yövuoro (18-07). Otin mun vuoroon vähän ylimääräsiä tunteja, koska sekoitin päivämäärät ja en kehannu myöhemmin enää perua. Jälleen kerran, ei yllätä varmaan ketään ketä mut paremmin tuntee, näitä nyt sattuu harva se päivä. Onneks meitä on siellä kuitenkin kiva kokoonpano, joten eiköhän se ihan hyvin rullaille sitten kuitenkin. Mun 11km työmatkan pyöräily saattaa vähän ehkä ketuttaa!


Mun on jotenkin vaikea kuvitella sitä Cambridgeä, mihin palaan takaisin, koska niin moni asia siellä on muuttunut. Tavaallaan ehkä vähän sama fiilis, kun sillon vuos sitten kun sinne lähti, vaikka paljon turvallisemmat tutinat tällä kertaa tietty. Nyt luottaa enemään siihen, että kaikki tulee menemään hyvin, vaikka on uudet kämppikset, koulukurssit ja onhan tässä kesän aikana ehtinyt kaikkea tapahtumaan. Veikkaan, että meijän kaveri kokoonpano tule ainakin jonkun verran muuttumaan.

Palvon kesää yli kaiken, mutta syksyssä on aina jotain ihanan viehättävää. Varsinkin kun viime syksy oli varmaan mun elämän paras laatuaan, nyt sitä taas innolla ootteelee, eikä harmita niin paljon tää kesän loppuminen. Cambridgessä on vielä sen verran lämpimät kelit, että syksy tulee vähän myöhemmin kun Suomessa, mutta jotenkin nään kaiken siihen liittyvän vaan positiivisena. Mulla on jo ihana mielikuva siitä, kun jokun lämpimän syyspäivän viiletessä pääsee ihanaan kämppään ja voi laittaa mukavan villapaidan päälle ja hörppiä teetä kämppisten kanssa.

Ja joku romantikko oli jo ostanut liput itselleen ja mulle musikaaliin Lontooseen, sekä ottanut lomaa töistä vaan sen takia, että mä oon tulossa takaisin. Voin sanoa, että tässä miehekkeessä on potentiaalia! Nyt kuitenkin unta palloon, että jaksaa sen viimeisen työ yön vielä painaa.

                                                                              XXX

2 kommenttia:

  1. JIHUUU!!!!! Aamupuuro kotiomenoilla, kahvi ja SUN UUSI POSTAUS! TÄYDELLINEN AAMU <3 Kiitos, nyt syvennyn kirjotukseen! (oli iha ekaksi pakko kommentoida ;p)

    Hanna

    VastaaPoista