keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Hihi.

Tossa muutama päivä sitten näin kaveria ja oli tarkotus mennä kahville ja käydä koululla. Noh, mä en tiedä mistä tällenen heräte ostos, mutta fillarilla mä tulin takasin! Tossa matkan varrella on sellanen pyöräkauppa ja niillä oli hyvät alennukset käynnissä, sain ton puoleen hintaan. Vähän kirpas, mutta oon  niiiiiiiiin ilonen, että ostin sen.


Nähtiin mun murun kanssa ja saatiin molemmat puhuttua suumme puhtaaks; oon nyt hengaillu vaan sen luona ja sovittiin että ruvetaan seurustelee. Jep, ihme on tapahtunut! En jotenkin osaa ajatella itteeni varattuna, koska oon ollu sinkkuna niin pitkään.Viimeset pari päivää on ollu kuitenkin niin ihania, että leijun ihan jossain pilvissä täällä, johan tätä nyt on pari kuukautta venailtukki ;D

Siinä pika terveiset tältä erää, adios! XXX

1 kommentti:

  1. OooOOoOo <3 oon tosi onnellinen sun puolesta! Tää oli aivan huippupostaus! Oot saanut fillarin JA kaikki käänty hyvin sen beiben kaa! :) Aivan ihanaa lukea! :) Ihanaa viikkkoa Lauraaa! <3

    Hanna

    VastaaPoista