perjantai 27. syyskuuta 2013

Niksipirkka level: nonsense.

Eli fakta on se, että meijän suihku ei toimi, ei ollenkaan, ei vieläkään. Vaihtoehto on joko avantouinti meijän kylpyammeessa tai smelly cat life! Oltiin eilen ulkona mun beiben ja kavereiden kanssa ja oon koko päivän haaveillut kuumasta suihkusta; kävisin toki Carlin luona suihkussa mut se yks vääntää kahentoista tunnin päivää raflassa.


Alotin sen eka läpällä, mutta perus meitsi: jos haluun jotain niin mä en pääse ajatuksen yli enkä ympäri. Joten keitin itselleni kylvyn! Mulla oli käytössä pari vatia, kolme kuumavesi pannua ja kaks kattilaa. Kesti noin tunnin, että sain täytettyä kylpyammeen sen verran, että kun laitto vähän kylmää vettä niin meijän pikku uima-allas oli jo melkeen täynnä.




Mun kämppikset nauro mulle minkä kerkes ja sano, että toi ei tuu ikinä toimimaan enkä mä varmasti jaksa tehä sitä loppuun asti. Noh, mun vuoro oli nauraa sitten kun makoilin kuumassa kylvyssä kylmä smirre kädessä ja kaiken uurastuksen jälkeen rentoutuneena! Ahh, elämän pienet ilot.


Ollaan soiteltu kaikkialle tosta suihkuasiasta, mutta briteille toi "any day soon" tarkottaa, että kärvistelkää vaan viikko vielä ni kathellaan syssymmällä.

                                                                   XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti