keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Home sweet home

No niin, back in da business ! Saavuin siis eilen tänne uuteen ihanaan kämppään; juoksin ympäri taloa ja hyvä etten suurinpiirtein pussaillu lattiaa kun oon niin ihastunu tähän! Pientä säätöä ja sähellystä vielä, että saan mun tavarat tänne, mutta mun huoneesta tulee ihana sit kun se on valmis.

Ainoa huono juttu (mistä rehellisesti sanottuna en ollut yhtään edes yllättynyt) on, että meijän suihku on rikki. Ei toimi ollenkaan? Olis saanut hyvän Mr. Bean tyylisen lyhyt elokuvan mun tän päiväsestä hiustenpesu yrityksestä kylpyammeen hanan alla. Meillä on muuten ihana kylpyamme, kutsutaan sitä uima-altaaks koska se on nii iso meijän vanhan kämpän ammeeseen verrattuna. Siinä jääty vuoretellen joku koivet tai daisarit, tässä uudessa vois joku lyhyt kasvuinen vetää kunnon uima lenkin!


Tässä lähistöllä asuu jonkun verran ihmisiä ketä tunnen, ja törmäsin kolmeen sattumalta kadulla kun kaupassa.  Tää on just se mitä rakastan opiskelija kaupungissa, suurin piirtein aina kun käy kaupassa, keskustassa tai oikeestaan missä vaan niin törmää johonkin. Tuntuu hyvältä olla täällä :)

Ja ai niin, näin mun murua eilen ja oli ihana ilta/yö/aamu, saa nähdä jos tästä vaikka tuliskin jotain! Me tavattiin sellasen puiston reaunalla, en meinannu tunnistaa sitä koska oli niin pimeetä ja melkeen kävelin ohi haha.


Ollaan tänään illalla menossa ulos sen ja sen kavereiden ja mun kavereiden kanssa. Pitää siis rupee sukimaan naamaa ja fledaa jos sitä vaikka sais ittensä johonkin edustus kuntoon :D

                                                                        XXX

2 kommenttia:

  1. jeee!!! odotan raporttia skypeen sitten kaikesta!! esim voisit kirjottaa sinne jo stoorin koska ei kuitenkaa olla samaan aikaa koneel daA. pus

    VastaaPoista