lauantai 28. syyskuuta 2013

Every now and then.

Ihanan rentouttava aamu, vaikka se suihkun puuttuminen nyt kirpaseekin pahemman kerran. Kateltiin mun beiben kaa zombie leffoja ja kokkasin hyvää aamupalaa. Koulu alkaa maanantaina ja kuumottaa vähän, että miten nopeesti siihen koulu elämään taas tottuu. Pitkiä päiviä kirjastossa ja redbullin siivittämiä öitä deadlineja kohti.


Paahtoleipä, jonka päällä valkosipuli tuorejuustoa, salaattia, punasipulia, tuoreita katkarapuja ja valkosipuli majoneesia. Nam nam!



Meijän olkkari, muutettiin vähän järjestystä ja siitä tuli paljon tilavempi! Tohon kuvan ulkopuolelle jää sohva ja telkkari.


Mun huoneen seinällä on pari naulaa, mun oli tarkotus ostaa siihen pari tauluu mut sit ripustin siihen yhen paidan kuivumaan ja sain tollasen idean! Pysyy nyt ainakin vähän aikaa, saa nähdä.

Oon nyt monta päivää puhunut, että leivon omena juustokakun ja kämppiksen poikaystävä toi sen vanhempien pihalta omenoita sitä varten. Oon vaan lusmuillu Carlin kaa enkä oo jaksanu ottaa itteeni niskasta kiinni, jos sitä tänää vaik vähän skarppais !!

                                                                        XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti