maanantai 3. helmikuuta 2014

Strive for progress, not perfection.

Tulin äsken salilta ja ihan voittaja fiilis. Ihan alottelijan tossuissa tässä vielä vedellään, mutta puskin itteäni vähän enemmän kuin normaalisti. Vaikka jouksumatolla oli sellanen fiilis, etten voi juosta enään metriäkään niin pakotin silti itteni vielä juoksemaan 10 minuuttia ekstraa. Ja olin Crosstrainerilla huimat 45 minuuttia. Tästä se lähtee! Oon ihan inspiroitunu tälläsestä fitness hömpötyksestä, kun tuntuu kaikki olevan niin täällä, kuin siellä Suomessakin ihan hurmoksissa raudan pumppaamisesta ja super ruuasta.


Koulu alkoi nyt virallisesti tänään, paitsi mulla ei oo maanantaisin tunteja. Jee pitkä viikonloppu joka viikonloppu! Tosin tarkottanee vaan sitä, että saa istua kirjastolla luentojen sijaan. Mulla tuli nyt tälleen vähän myöhässä nää uuden vuoden "ahh musta tulee ihan uus ihminen" muutoksen tuulet. Tarkotus on nimittäin nostaa sekä arvosanat että tangot kattoon.


Mulla on ilo ja kunnia houstata mun Krista murusta meillä pariviikkoa, ennen ku se saa kämpän tästä huudeilta. Oon ihan mielissään tästä mun uudesta Suomi kämppiksestä, ollaan kokattu hyvää safkaa ja hypetelty koulun alkua. Ja katottu putousta youtubesta : D

Oon viimeaikoina kirjotellu tänne niin harvoin, ettei tästä tekstistä saa nyt tällästä sanaoksennusta parempaa teosta. Ja tää suomenkielen kirjottaminenkin tuntuu tökkivän ihan hirveesti, kun ei tuu nykyään kirjoteltua kuin englanniksi. Koettakaa kestää toverit!

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti