tiistai 11. maaliskuuta 2014

Yksi pieni elefantti ryyyyyömiii näin! Sateista Mill Roadia eeeteeeen päin.

Olin eilen illalla bodypumpissa ja haastoin itseni lisäämään enemmän painoja kyykkyihin, sekä syventämään liikkeitä vähän tehokkaimmiksi. Onnistumisesta kertoo se, että portaiden ylös kipuaminen tuo kyyneleet silmiin ja jos tiputan jotain lattialle, en edes harkitse sen nostamista. Mun kaveri Aino haastoi mut joku aikaa sitten sellaiseen kuukauden vatsalihas tehotreeniin, aloitin senkin sitten eilen, vähän myöhässä alkuperäisestä suunnitelmasta tosin. Olen siis yrittänyt pysyä mahdollisimman totisena tänään, nauraminen tuottaa meinaan tuskaa.

Vaikka tätä fitness boostia on ollutkin viimeaikoina enemmän läsnä mun arjessa, tuntuu, että se vaan kasvaa kun näkyy mitään tuloksia. Tätä vauhtia oon kesään mennessä sellainen rantaleijona, että pistäkää pokat naamaan jos häikäisee. Okei, suuret on puheet, lihon varmaan kymmenen kiloa kesään mennessä enkä edes pääse rannalla koska olen töissä. Mun suurin motivaattori on yleensä inspiroivat kuvat, ja koska ruoka on tunnetusti lähellä suurta ihran peittämää sydäntäni, voisin jakaa muutaman (tumblerista napattuja terveellisiä, mutta herkullisen näköisiä bonareita):










                      Siinäpä onkin seuraavan viikon menu (seuraavan palkkapäivän jälkeinen menu)!

Kettu kiittää ja kuittaa, mutta ei todellakaan kyykisty. Muutamaan päivään. Viikkoon. Torstain bodypumppiin mennessä.

                                                                     XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti