sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Sisustus intoilua

Muhun on viimeaikoina iskenyt sisustuskärpänen! Haluisin kuollakseni sisustaa itteleni ihanan, freesin ja tyylikkään pikku sardiinipurkin sinne britteihin. Mun pientä prosessia vaan vähän vaikeuttaa, kun joku nerokas (varmasti mies) on ostanut sinne huoneeseen maailman hirveimmät ja epäkäytännöllisimmät huonekalut, mitkä ei oo millään tavalla mitotettu mun huoneeseen. Niiden paikkaa ei pysty edes vaihtamaan, koska ne on nyt silleen miten ne parhaiten mahtuu olematta tiellä!

Oon yrittänyt tässä vähän punnita, että kannattaako mun nyt pistää rahaa siihen, jotta sais siitä ees jotenkin kivan vai oottaa suosiolla se puolvuotta ja pähkäillä seuraavan kämpän kanssa että miten päin ja näin.Mutta ainahan saa haaveilla, right? ;)






Jaaaa takaisin maanpinnalle! Soitin tällä viikolla Norweginialle, saan ottaa 2 matkalaukkuu kun meen viikon päästä takasin, eikä tarvii ees maksaa mitää lisämaksuja! Oon ihan innoissani ku saan vietyy mun huoneest kaikkee tarpeellista :)

XXX


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti