torstai 24. tammikuuta 2013

Winter wonderland (waterland)

Jaah back in the business! Kuuden viikon Suomessa olon jälkeen oli aluks vähän hassua palata tänne, mutta nyt rupeen olee jo taas ihan sisällä tässä Cambridge elämässä. En näköjään päässyt lumesta vieläkään eroon, sillä täällä oli sellanen märkä plussa-kelin lumivaippa vastassa kun tulin.


Mun talon viereinen hautausmaa, mikä on oikoreitti ruokakauppaan. (Huom. Ainoastaan valosaan aikaan ;D)


Tosin kylmästä ei oo tarvinnut kärsiä, varsinkin kun mun huoneen patteri flippaa ja ylläpitää sellasta "leikitään saunaa" lämpötilaa. On ollut ihanat pari päivää, kun on nähnyt kaikkia rakkaita kavereita ja kaikki on ihan hypessä ja täynnä energiaa loman jälkeen. Mun kämppis Laurel tuli eilen ja toi mulle joululahjan, herätyskellon (hehe, wonder why) ja jotain kylpy tsydeemejä. Olin eilen taas varmaan pari tuntia kylvyssä, oon ihan rakastunut siihen että meijän talossa on sellanen!


Joka päivä pitäis juhlia, kun ihmisiä ilmestyy tänne pikkuhiljaa joka päivä lomilta, tosin tätä varten sitä tuli kai säästeltyä Suomessa :D It's good to be home.

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti