keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Hyvästi elämä

Kävin tänään kirjastolla lainaamassa suurimman osan niistä kurssikirjoista mitä maikat on suositellut. Täytyy myöntää, että tähän menessä oon ollut aika laiska lukemaan ja oon lähinnä vaan hillunut ympäriinsä. Nyt on aika sanoa heipat mun sosiaalielämälle hetkeksi ja syventyä näiden ihanuuksien pariin!


Meillä oli eilen ekologian labratyöskentelyä ja surettaa vieläkin. Meijän piti laittaa eläviä pikku katkarapu vauvoja eri koeputkiin ja lisätä niihin eri liuoksia. Niitä ruokitaan kaks viikkoa ja katotaan sen jälkeen mitä on tapahtunut. Harjotuksen ideana on tutkia miten ympäristön muutokset vaikuttaa meren pikku eläviin, mutta tää on mun eettisen käsityksen mukaan vaan niin väärin. Kaikilla on varmaan mielikuva siitä, miten ennen Biologian tunnilla leikeltiin kuolleita eläimiä. Ainakin täällä britanniassa meininki on sen verran kehittynyt, että me tehään se virtuaalisesti, ettei opiskelijoiden takia tarvitse turhaan tapattaa eläimiä. En ymmärrä, miksi tällästä tehtävää ei voitu myös tehdä virtuaalisesti tai teoreettisesti.


Viikonlopuksi jätän kuitenkin kaikki koulujutut Cambridgeen ja lähen Laurelin kanssa Essexiin. Lauantaina on Chase & Statuksen keikka ja ollaan ostettu jo liput sinne. Vähänkö oon hypessä siitä! Nukutaan yhen Cherin luona, sen vanhemmat omistaa baarin Essexistä ja sillä on sellanen iso huone sen baarin yläkerrassa. Oon kuullut Essexistä tosi paljon, niin hyvää kun pahaa, joten erittäin mielenkiinnolla lähen kattomaan millanen mesta se oikeen on!!


Nyt kuitenkin näiden pariin... Jos musta ei kuulu viikkoon niin oon varmaan hukkunut näiden alle...

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti