sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Ihana sunnuntai

Tänään oon fiilistellyt auringon paistetta, keväistä Cambridgeä ja virkeää olo tilaa. Kummasti se sunnuntai kääntyy eduksi, kun ei oo darra pahaista tai muitakaan velkoja. Eilen illalla kävin kylvyssä naama maskin ja hiushoitojen kanssa, jonka jälkeen luin blogeja ja menin ajoissa nukkumaan. Jännä tämä olotila, yleensä sunnutait on sellanen pain in the ass!



Päivä alkoi kahvilla, berocalla ja aamupalalla. Se on aika harvinaista herkkua, sillä noin 6/7 aamusta viikossa oon olevinani niin kiireinen, että harvemmin kerkeää aamupalasta nautiskelemaan. Sen jälkeen naama ihmisen näköiseksi ja Kristan kanssa kävelylle. Käveltiin Cam-jokea pitkin ja otettiin kuvia, juoruiltiin ja fiilisteltiin alkavaa kevättä. Kuukauden päästä pystyy varmasti iskemään jo piknikin pystyyn!





Kävelyn jälkeen mentiin Kristalle, tehtiin ruokaa ja soitettiin pianoa. Kävi aikas hyvä tuuri, että oon tutustunut täällä ihmiseen, kuka tykkää musisoinnista yhtä paljon kun minä. Täydellinen lisäys päivään, en muistanukkaan miten hyvä fiilis tulee kun vähän soittelee.




Ja me nähtiin heppoja!! Kauankohan siitäkin on, kun on viimeksi päässyt talleille.. Liian pitkä aika.

Hyvillä mielin siis maanantaita ja seuraavaa viikkoa kohti.

XXX



2 kommenttia:

  1. Ah ihanan kuulonen sunnuntai!!! <3 jippii siellä on jo kevät ja varmasti tosi lämmin kun tuun käymään, ihanaa! :)

    VastaaPoista
  2. Jooh no sillon pystyy olee jo varmaan ilman takkii, nytkin on välillä turhan lämmin mun kevät takin kaa! Ahh me loves england

    VastaaPoista