perjantai 1. helmikuuta 2013

Opiskelua

Sehän ois sitten kouluviikko taas pulkassa. Tänään oli sellaisen oppiaineen kun "Animal form and function" ensimmäinen tunti ja täydellä mielenkiinnolla seurasin vaikka täys darra myöskin päällä..

Eilen mentiin Kristan ja Aleksin kanssa seuraamaan sellasta väittelyä, aiheena "This house believes religion has no place in the 21.century" Siellä oli väittelemässä mm. Richard Dawkins ja entinen arkki piispa Rowan Williams. Kielitaidon puolesta olin välillä vähän ulapalla, koska se termistö mitä ne käytti oli aika haastavaa, mutta sai siitä sen verran irti että kannatti mennä! Toi oli yks Cambridge Union Societyn suosituimmista väittelyistä ja mentiin kolmisen tuntia ennen sinne jonottomaan, kaikki ei edes päässyt sisään koska niin moni halus tulla seuraamaan.

Noh, sitten menin kotiin väittelyn jälkeen aikeina tehdä ruokaa ja mennä nukkumaan, mutta meillä olikin talossa täydet bileet päällä. Pojat ei tietenkään viittinyt edes mainita etukäteen, kiva kiva. Normaalisti kun mä pidän bileitä mun kavereille, ilmotan niistä aina etukäteen ja kutsun kaikki mun kämppikset ihan kohteliaisuudesta, vaikkei niiden pärstää nyt kiinnostakkaan pahemmin katella :D Ne ei oikeestaan koskaan osallistu niihin, joten ne varmaan oletti että minä ja Laurel vaan piileskellään meijän huoneissa tai jotain. Mentiin kuitenkin ihan pokkana sinne alakertaan ja liityttiin niiden seuraan, tai hengattiin lähinnä niiden kavereiden kanssa. Ne oli ihan innoisaan siitä, että mä oon Suomesta ja pakkohan siinä oli sitten muutama ottaa. Tai pari muutamaa. Ja sitten Tequilaa. Okei muutama Tequila :D

Otin itseäni kuitenkin aamulla niskasta kiinni ja pakotin itteni kouluun, olin aikas ylpeä itsestäni kun pääsin sinne asti takana muutaman tunnin yöunet. Nyt ollaan Kristan kanssa CUS:lla opiskelemassa ja ajattelin vähän lintsata nyt heti alkuun ja tulla tänne päivittelemään. Eli eikun kahvia nassuun ja biologian ihmeelliseen maailmaan!


XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti