torstai 28. helmikuuta 2013

Koti hakusessa

Käytiin tänään katsomassa Beckyn ja Laurelin kanssa uutta kämppää. Ihan järkyttävä, hyvä ettei juostu pois sieltä.. Se oli sellanen vanha ja haiseva loukku, 90-luvun kirppari sisustuksella. Kaikissa huoneissa oli parisängyt ja ne ite huoneet oli vielä ihan okei, mutta yleiset tilat oli aika karmivat. Huomenna uus näyttö, toivottavasti natsaa!

Tiina tulee huomenna käymään Leicesteristä, oon ihan innoissani! Oon kutsunut mun tyttö kavereita kylään ja pidetään "Girls night out", meijän on pitänyt järkätä sellanen jo pidempään ja tää osu aika hyvään saumaan. Toivottavasti Tiina ei saa traumoja mun kämpästä, tosin osa pojista lähtee yleensä viikonlopuks veks..



Sain muuten tehtyä sen tietokone kokeen ja sain siitä 71% (asteikolla 0-100). Se on tosi hyvä, sillä kaikki keneltä oon kysyny on saanut max. 60%. Nyt alkaakin sit kunnon panostus, sillä mun pitää kolmen viikon sisään kirjottaa kolme esseetä, 2 niistä on 2000 sanaa per kipale ja yks on 1000. Saattaa tovi jos toinenkin vierähtää niiden parissa siis!

XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti