tiistai 16. huhtikuuta 2013

Polli tahtoo keksin

Morjensta moi.
Nostelen täällä taas hattua itselleni blogi aktiivisuuden johdosta. Myös lukuisista muista asioista mitä oon lykännyt! Kämppikset ilmesty takas ja kalmanaukio on taas kauhuja tulvillaan, löytyi ratkaisu mun himaluuhaamiselle; yllättäen oon taas huidellu ympäri kyliä kotona piileskelyn sijaan. Hahaa, no ei ne niin kammottavia oo, lähinnä nostaa mun hiustenrepimis halun astetta liian korkealle. Lähin kotoa aamulla ja kun illalla tulin kotiin, kaikki pojat oli tullu takas ja keittiö oli taas samassa kunnossa kun ennen lomia. Käytin siis 7tuntia sen siivoomiseen heti kun kaikki lähti, mutta näitten jätkien elämäntyyli on verrattivissa siihen, jos heittäisi paskaa tuulettimeen. Mikä ihana sanonta!

Huomenna aamun pikkutunneilla hipsin bussiasemalle ja standstetista tampereelle. En oo vielä keksinyt, miten tampereelta pääsee kotiin, mutta eiköhän sieltä jotain kulkuvälineitä löydy! Oon olettanut, että lentokeltältä menee joku bussi juna-asemalle, pitänee toivonmukaan paikkansa (taas näitä hatun noston arvoisia juttuja).. Mä en tiiä mitä mä pakkaisin, ei tee mieli pakata mitään kun saan ottaa vaan käsimatka tavarat ja en osaa päättä mitkä rievut täältä lähtee mukaan. Talvitakin otan sinne ja voisin myös jättää, eilen oli meinaan teeppari keli ja tänään tuli mun kesänahkatakilla vähän kuumahko. Vihdoin!!

Nähdään kohta muruset, muahahaaaha.

XXX

Ps. En keksinyt otsikkoa ja teki mieli keksiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti