sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Pursuit of happiness

Pienet asiat tekee onnelliseksi! Luulin, että mun essee deadline on tiistaina ja täällä paniikki perseessä oon yrittänyt keksiä mistä mä kirjoitan; luulin väärin se onki vasta perjantaina! Olin meinaan valmistautunu jo sellaseen red bullin ja silmäpussien täyteiseen valvomisputkeen, nyt saankin rauhassa tehä sen ja murot on taas kulhossa.

En osaa päättää mistä kirjotan, oon vähän kolmen vaiheilla. Oil pollution, copying with changing salinity vai mariculture. Oon kaikista ottanu vähän selvää, mutta ei oo iskeny vielä kunnon inspiraatiota.  Ihanaa, kun saa kuitenkin kirjotella näitä esseitä mielenkiintosista aiheista, toisin kun lukiossa piti tyhjästä nyhjästä kaikennäkösiä "pohdi otsikon merkitystä" esseitä. Ja meillä on yleensä reilusti vaihtoehtoja, mistä voi kirjoittaa.



Meillä oli sellanen field trip viikko sitten, mistä en muistanutkaan mainita. Mentiin bussilla jonnekkin hevon kuuseen ja käveltiin sellaselle niitylle. Meijän piti 25cm välein kirjata kaikki kasvit ylös, mitkä osu mittanauhaan ja tehtiin sitä noin kaksi ja puoli tuntia. Boring as fuck, rupes heinät ja rikkaruohot pomppimaan silmille kun toista tuntia siinä raportoitiin "25 heinäkortta, keltanen luuppus laappus kukka ja kolme sinistä kasvimus tylsimystä".

Noh, no pain no game, ei tää koulunkäynnin kuulukkaan olla pelkkää juhlaa. Tiistaina meillä on seuraava field trip, mennään kai tutkimaan jotain sammakoita tai vastaavaa. Se maikka puhu niin nopeasti ja vierailla sanoilla, etten oikeen rekisteröinyt mitä on tiedossa. Se on jännä, miten on ruvennut tottumaan siihen, että oon välillä pihalla kun lumiukko, mutta kaikki asiat yleensä selviää kun seuraa vaan muita :D Ja nyt annan taas ittestäni ihan retardin kuvan, mutta en mä ihan täys britti vielä oo ( Vaikka eilen yks tyttö luuli että mä oon Essexistä. ESSEXISTÄ!! minä?? Laurel on vissiin tartuttanu mulle vähän aksenttia...).

                                                                      XXX


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti