keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Cheese

Kuulumisia hemaisevien biletyskuvien siivitteleminä (koska ei oo muita, oon mä oikeesti täällä myös opiskellut). Opiskellut niin ahkerasti, että pääsi sitten vasen silmäkin tulehtumaan. Mutta mitä pienistä, kun ei ne meistä, meen huomenna varmaan tsiigailemaan jotain komeeta britti tohtoria tällä mun kirkkaan punaisella näköelimellä. Miten sainkin sen kuulostamaan noin ällöttävälle?


Oottelen vieläkin niitä helteitä, kuten kuvasta näkyy oon edelleenkin kalpea kun kalkkuna. Toisaalta, suurin osa briteistä omaa saman väriskaalan kun suurin osa suomalaisista; punainen ja valkoinen, joten en ainakaan erotu joukosta mun skandinaavisen kauniin "maito meets kalkkilaiva" iholla.


Duckface taipuu näköjään rumemmalta sukupuoleltakin!

Sain tänään taas kurssityön takasin päin ja pääsin taas hyppimään katon rajoille asti, sain nimittäin aika erittäin hyvän arvosanan *pyyhkii pölyä olkapäiltä*. Oon ollut yläaste ja lukio aikoina sellanen ruotsinluokan mustalammas, kemian tunnin yleinen vitsi ja historian tunnin nukkumatti ja saanut aika rimaa hipovia arvosanoja, joten tuntuu hyvältä tällänen menestys. Ihana huomata, että kun oikeasti yrittää ja vähän enemmän, niin voi oikeasti saavuttaa jotain :)


Minä ja mun maailman mahtavin kämppis :)

Kaks viikkoa lähtöön ja kolme kuukautta paluuseen. Tällä hetkellä tuottaa lähinnä onnelisuuden puuskahduksia tää järjestely. Kesältä ootan ihania hetkiä kavereiden kanssa, rahan tienaamista ja parempaa kuntoa. Tavotteena on treenata koko kesä, oikeastaan koko vuosi koska mulla on yks aika iso tavote, mistä kerron lisää myöhemmin.


Meitsin perus juustoinen känni ilme kaunis flirtti siinä ylempänä, toisaalta Laurel ja Wes edustaa ehkä vielä paremmin tuolla taustalla!

Meillä on viimeiset pari päivää ollut sellanen VR tasoinen netti, meinasin pudota tuolilta tänään kun facebook sujahti auki alle kymmenessä sekunnissa. Oon luullut, että se johtuu siitä kun meitä yhdeksän ahkeraa dataajaa jakamassa tätä nettiä, mutta esim. Krista sanoi, että niilläkin on välillä tollasia päiviä vaikka niitä on kaks henkilöä taloudessa. Engelsmannit, skarpatkaa!

                                                                 XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti