tiistai 14. toukokuuta 2013

Mr. plankton

Oon tänään opiskellut kaiken tarpeellisen ja vähän enemmänkin planktoneista, hassuja vekkuleita. Oon vähän pallo hukassa kun ei oo koulua eikä töitä, mutta oon saanut paljon aikaiseksi. Mun huone ei oo varmaan koskaan ollut näin siisti, oon käynyt lenkillä joka ilta (kävelin eilen n.16km, buja!) ja oon syönyt super terveellisesti. Niin ja opiskellut tietysti. Ehkä vähän juhlinut myös.


Oon muuttanut mun suunnitelmia sen verran, että tyhjennän mun huoneen kokonaan ennen kesää, ettei oo pakko käydä täällä kesällä jos ei kerkeä/ ole rahaa yms. Saatan joutua tekemään yhen uusinta kokeen heinäkuussa, mikä on sinäänsä aika hanurista, jos sen takia joutuu ravaamaan. Toisaalta haluisin kesällä käydä Lontoossa ja Essexissä, ettei se nyt ihan turha reissu olis.

Ps. Äiti tsekkaile sähköposti!

                                                            XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti