torstai 23. toukokuuta 2013

Tsiuh

Täällä on liikkeellä pieni flunssa aalto, joten otin sen oikein avosylin vastaan ja sain punasen silmän kaveriksi räkätaudin, taustalla komppaa ihottuma ja bassosta huolehtii napakka yskä. Jotenkin ihan rampa olo, vaikka pienistä jutuista onkin kyse ja kaikkiin normaaleihin arkijuttuihin oon ihan kykenevä.  Keitin aamulla vanhan kunnon kaurapuuron (ollut kaapissa avattuna since viime syyskuu), mun tuurilla saan tähän päälle vielä ruokamyrkytyksen. Sitten vois sanoa, että avot.

Maria Mena laulaa osuvasti kertosäkeessään, mitä oon mieltä tälläsistä :


Fuck youu ooh oh oh uuu. Hyvin kiteytetty ja on muuten aika nätti biisi muutenkin.

Kaikesta huolimatta, olin aamulla jo yhdeksän aikaan ylhäällä ja oon uiskennellut meribiologian koe materiaalia läpi kuin Michael Phelps konsanaan. Uskokaa tai älkää, tää materiaali on oikeasti ihan älyttömän mielenkiintosta, joten sen lukeminen ei edes tuota niitä kuuluisia harmaita hiuksia. Pieni aikalisä ei tosin olis pahitteeksi, niinkun aina. Ens vuonna mun kanssa samassa talossa asuu saman alan opiskelijoita ja ollaan nyt jo asennoiduttu siihen, että tsempataan toisiamme koulun suhteen ja pidetään opiskelu iltoja (Heh, ainakin Wine Tuesday on jo siteerattu. Ja Toast Thursday ja Sunday family dinner).

Tänään illalla houstaan pienet alottelut bileet meillä, koska moni on lähössä tässä lähiaikoina (kaikista tärkein eli mun pikku Kride lähtee jo huomenna, surkujen surku). Mun oli tarkotus kutsua ihan muutama vaan, mutta koska ketään ei voi jättää kutsumatta niin saa nähdä millainen karnevaali tästäkin tulee. Vieraiden joukossa on yks spesiaali kakslahkeinen, odotan innolla että pääsen tekemään vaikutuksen mun spitaalisella ulkoasulla ja nuhan buustaamalla nasaali äänellä. Voin esittää, että isken mun silmää koko illan niin seivaan mun mätääntyneen silmän (tässä kohtaa nään sieluni silmin kun mun pikkusisko demostroi tätä mielikuvaa, ikävä).

                                                                            XXX

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti